Friday 25 November 2011

Free printable charming recipe cards!

Любимият ден от работната седмица седмица настъпи, и аз ще ви зарадвам с тези хубавки рецептурни картички, които можете да принтирате безплатно от блога heart made и да си запишете вкусни рецепти за наближаващите Коледни празници - коледни сладки, сладкиши, ястия, питки и ... спирам с изброяването, че ще огладнея:-)
Отивате на страницата, отварятe pdf - файловете за двете страни, принтирате(най- добре на рециклирана хартия) и записвате прилежно всяка срещната вкусна рецепта, която ви допада. Аз съм харесала вече какво да запиша: една много лесна рецепта от блога В кухната на моето семейство, каквото съм си харесала оттам и направила - всичко е много вкусно, а рецептата е за Диетичен коледен сладкиш:-)
Имате ли идея какво да напишете? Ще очаквам да ми кажете някоя хитра и вкусна рецептичка!

No comments:

Post a Comment

Pages